ا
-
احمدی هدایت، حمید
بررسی تطبیقی آموزش جغرافیا در نظام آموزشی ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-46]
-
ارجمندی، منصور
سنجش میزان سواد برنامه درسی معلمان و رابطه آن با موفقیت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 9-28]
-
افشانی، سیدعلیرضا
«همایش آموزش مطالعات اجتماعی، ضرورت و اهداف» [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-1]
-
امیدوار، آزاد
نقد و بررسی کتاب مطالعات اجتماعی، سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 107-122]
ب
-
بابائی زاده اشکذری، فائزه
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه بر اساس مفهوم دموکراسی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 63-84]
-
بیننده، مسعود
بررسی رابطه فعالیت های انجمنهای مردمنهاد در گرایش دانش آموزان به طبیعت و احترام به محیطزیست (مطالعه موردی: شهرهای بانه و مریوان) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 95-118]
پ
-
پژهان، علی
سبک آموزش زندگی جمعیت دانشآموزان معلول بر اساس نیازها و اولویت زندگی آنها طی سالهای: 1398-1375 [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 119-146]
-
پورقاز، شیرین
تأثیر آموزش چندرسانهای و ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]
ت
-
توماج، عبدالجلال
تأثیر آموزش چندرسانهای و ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]
ج
-
جعفری، فاطمه
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه بر اساس مفهوم دموکراسی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 63-84]
-
جلیلی، فرخ رو
بررسی میزان توجه به نقش زنان در مقایسه با مردان در خانواده و جامعه در کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 85-108]
-
جهرمی، ساجده
شناسایی مهارت ها و شایستگی های معلم در آموزش و تربیت اجتماعی و سیاسی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]
ح
-
حاجی علی زاده، جواد
بررسی میزان توجّه کتب مطالعات اجتماعی به تربیت شهروندان مطلوب در ایران [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 83-106]
-
حمیدی زاده، کتایون
تحلیل محتوای کتابهای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس توجه به مؤلفههای محیطزیست [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
-
حیدری، میترا
بررسی میزان توجه به نقش زنان در مقایسه با مردان در خانواده و جامعه در کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 85-108]
خ
-
خاکی، علی
روشهای سنجش در آموزش جغرافیا: یک مرور نظاممند [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 89-106]
-
خداکرمیان گیلان، ندا
نقد و بررسی کتاب مطالعات اجتماعی، سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 107-122]
د
-
داریوش، فاطمه
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه بر اساس مفهوم دموکراسی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 63-84]
-
دهقان منشادی، منصور
سخن رئیس همایش [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 1-2]
-
دهقان منشادی، منصور
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ سوم ابتدایی بر اساس توجه به مهارت هوش هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 47-62]
-
دهقانی، زهرا
شناسایی مهارت ها و شایستگی های معلم در آموزش و تربیت اجتماعی و سیاسی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]
-
دیمه ور، محمد
دشت مختاران یک کارگاه آموزشی زمینگردشگری (معرفی لندفرم های ژئومورفیک از طریق بازدیدهای میدانی) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 71-88]
ر
-
رضایی، فائزه
تحلیل محتوای کتاب درسی آموزش مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی بر اساس اخلاق زیستمحیطی اسلامی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 109-130]
-
رضایی، معصومه
تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی پایه چهارم به روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 123-146]
ز
-
زارعی، زهرا
تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی ایران از منظر توجه به ویژگیهای شهروند جهانی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 59-82]
-
زرین خط، شهناز
بررسی روشهای تدریس فعال در آموزش مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 29-58]
س
-
سلیمیان، سعیده
آموزش پایدار جغرافیا بر پایه بازدیدهای علمی در دانشگاه فرهنگیان نمونه موردی: پردیسهای استان البرز [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-28]
-
سید پورآذر، سید علی
کاربرد اصول برنامه درسی صریح و خلاق در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]
-
سیستانی بدوئی، مسعود
نقش سنجشازدور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در آموزش جغرافیا و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانش آموزان در مدارس [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 107-122]
ش
-
شاهرخی نیا، مریم
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ سوم ابتدایی بر اساس توجه به مهارت هوش هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 47-62]
-
شمسالدین، فائزه
بررسی روشهای تدریس فعال در آموزش مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 29-58]
-
شیروانی شیری، علی
شناسایی مهارت ها و شایستگی های معلم در آموزش و تربیت اجتماعی و سیاسی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]
ص
-
صابور، محدثه
بررسی تطبیقی آموزش جغرافیا در نظام آموزشی ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-46]
-
صادقی، علی
آموزش پایدار جغرافیا بر پایه بازدیدهای علمی در دانشگاه فرهنگیان نمونه موردی: پردیسهای استان البرز [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-28]
-
صمدی، فاطمه
سنجش میزان سواد برنامه درسی معلمان و رابطه آن با موفقیت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 9-28]
ع
-
عادل خواه، فاطمه
بررسی روشهای تدریس فعال در آموزش مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 29-58]
-
عباسی دره بیدی، احمد
چالش های آموزش مطالعات اجتماعی در دوران کرونا از نگاه دانش آموزان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
-
عرب، سیدمرتضی
سبک آموزش زندگی جمعیت دانشآموزان معلول بر اساس نیازها و اولویت زندگی آنها طی سالهای: 1398-1375 [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 119-146]
ف
-
فرخی، عارفه
تحلیل محتوای کتابهای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس توجه به مؤلفههای محیطزیست [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
-
فیضی، اسرین
بررسی رابطه فعالیت های انجمنهای مردمنهاد در گرایش دانش آموزان به طبیعت و احترام به محیطزیست (مطالعه موردی: شهرهای بانه و مریوان) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 95-118]
ق
-
قدسیان، نرگس
بررسی میزان توجه به نقش زنان در مقایسه با مردان در خانواده و جامعه در کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 85-108]
ک
-
کارگر شورکی، زهرا
تحلیل محتوای کتاب درسی آموزش مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی بر اساس اخلاق زیستمحیطی اسلامی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 109-130]
-
کریم زاده، فرامرز
بررسی میزان توجّه کتب مطالعات اجتماعی به تربیت شهروندان مطلوب در ایران [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 83-106]
-
کمالپورخوب، کبرا
تحلیل اجتماعی سازه های تربیت شهروندی در بین دانش آموزان از دیدگاه معلمان متوسطه شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 147-171]
-
کمالپورخوب، ناصر
تحلیل اجتماعی سازه های تربیت شهروندی در بین دانش آموزان از دیدگاه معلمان متوسطه شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 147-171]
م
-
محمدآخوندی، محمدشهاب
اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]
-
محمودآبادی، مهدی
نقش سنجشازدور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در آموزش جغرافیا و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانش آموزان در مدارس [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 107-122]
-
مرادی، مهدی
نقش سنجشازدور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در آموزش جغرافیا و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانش آموزان در مدارس [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 107-122]
-
مصباح فر، زهره
اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]
-
مصباح فر، علیرضا
اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]
-
مهدوی، مجتبی
روشهای سنجش در آموزش جغرافیا: یک مرور نظاممند [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 89-106]
-
مهدی زاده، ایرج
سخن رئیس همایش «همایش آموزش جغرافیا، الزامات نظری و اهداف» [دوره 3، شماره 4، 1400]
-
میرجلیلی، سید محمدعلی
تحلیل محتوای کتاب درسی آموزش مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی بر اساس اخلاق زیستمحیطی اسلامی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 109-130]
ن
-
نادری، فروغ
نقش سنجشازدور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در آموزش جغرافیا و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانش آموزان در مدارس [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 107-122]
-
نادری، محمد
نقش سنجشازدور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در آموزش جغرافیا و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانش آموزان در مدارس [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 107-122]
-
نظری، خسرو
تحلیل اجتماعی سازه های تربیت شهروندی در بین دانش آموزان از دیدگاه معلمان متوسطه شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 147-171]
-
نظری، ولی اله
آموزش پایدار جغرافیا بر پایه بازدیدهای علمی در دانشگاه فرهنگیان نمونه موردی: پردیسهای استان البرز [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-28]
-
نیازی، محسن
نقد و بررسی کتاب مطالعات اجتماعی، سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 107-122]
-
نیکدل، مرضیه
تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی ایران از منظر توجه به ویژگیهای شهروند جهانی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 59-82]
ه
-
هدایت، عثمان
بررسی رابطه فعالیت های انجمنهای مردمنهاد در گرایش دانش آموزان به طبیعت و احترام به محیطزیست (مطالعه موردی: شهرهای بانه و مریوان) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 95-118]
-
همتی، حمیده
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه بر اساس مفهوم دموکراسی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 63-84]
ی
-
یزدانی، پرتوسادات
سبک آموزش زندگی جمعیت دانشآموزان معلول بر اساس نیازها و اولویت زندگی آنها طی سالهای: 1398-1375 [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 119-146]
-
یوسفی روشن، محمدرضا
تدریس پروژه محور درس مبانی سنجشازدور با موضوع ارزیابی مساحت سطح پوشش گیاهی و زمینهای زارعی شهرستان بیرجند از طریق تصاویر ماهوارهای لندست 8 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 47-70]
-
یوسفی روشن، محمدرضا
دشت مختاران یک کارگاه آموزشی زمینگردشگری (معرفی لندفرم های ژئومورفیک از طریق بازدیدهای میدانی) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 71-88]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد