نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی هدایت، حمید بررسی تطبیقی آموزش جغرافیا در نظام آموزشی ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-46]
  • ارجمندی، منصور سنجش میزان سواد برنامه درسی معلمان و رابطه آن با موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 9-28]
  • افشانی، سیدعلیرضا «همایش آموزش مطالعات اجتماعی، ضرورت و اهداف» [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-1]
  • امیدوار، آزاد نقد و بررسی کتاب مطالعات اجتماعی، سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 107-122]

ب

  • بابائی زاده اشکذری، فائزه تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه بر اساس مفهوم دموکراسی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 63-84]
  • بیننده، مسعود بررسی رابطه فعالیت های انجمن‌های مردم‌نهاد در گرایش دانش آموزان به طبیعت و احترام به محیط‌زیست (مطالعه موردی: شهرهای بانه و مریوان) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 95-118]

پ

  • پژهان، علی سبک آموزش زندگی جمعیت دانش‌آموزان معلول بر اساس نیازها و اولویت زندگی آن‌ها طی سال‌های: 1398-1375 [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 119-146]
  • پورقاز، شیرین تأثیر آموزش چندرسانه‌ای و ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]

ت

  • توماج، عبدالجلال تأثیر آموزش چندرسانه‌ای و ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]

ج

  • جعفری، فاطمه تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه بر اساس مفهوم دموکراسی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 63-84]
  • جلیلی، فرخ رو بررسی میزان توجه به نقش زنان در مقایسه با مردان در خانواده و جامعه در کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 85-108]
  • جهرمی، ساجده شناسایی مهارت ‏ها و شایستگی‏ های معلم در آموزش و تربیت اجتماعی و سیاسی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]

ح

  • حاجی علی زاده، جواد بررسی میزان توجّه کتب مطالعات اجتماعی به تربیت شهروندان مطلوب در ایران [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 83-106]
  • حمیدی زاده، کتایون تحلیل محتوای کتاب‌های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس توجه به مؤلفه‌های محیط‌زیست [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
  • حیدری، میترا بررسی میزان توجه به نقش زنان در مقایسه با مردان در خانواده و جامعه در کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 85-108]

خ

  • خاکی، علی روش‌های سنجش در آموزش جغرافیا: یک مرور نظام‌مند [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 89-106]
  • خداکرمیان گیلان، ندا نقد و بررسی کتاب مطالعات اجتماعی، سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 107-122]

د

  • داریوش، فاطمه تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه بر اساس مفهوم دموکراسی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 63-84]
  • دهقان منشادی، منصور سخن رئیس همایش [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 1-2]
  • دهقان منشادی، منصور تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ سوم ابتدایی بر اساس توجه به مهارت هوش هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 47-62]
  • دهقانی، زهرا شناسایی مهارت ‏ها و شایستگی‏ های معلم در آموزش و تربیت اجتماعی و سیاسی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]
  • دیمه ور، محمد دشت مختاران یک کارگاه آموزشی زمین‌گردشگری (معرفی لندفرم های ژئومورفیک از طریق بازدیدهای میدانی) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 71-88]

ر

  • رضایی، فائزه تحلیل محتوای کتاب درسی آموزش مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی بر اساس اخلاق زیست‌محیطی اسلامی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 109-130]
  • رضایی، معصومه تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی پایه چهارم به روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 123-146]

ز

  • زارعی، زهرا تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی ایران از منظر توجه به ویژگی‌های شهروند جهانی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 59-82]
  • زرین خط، شهناز بررسی روش‌های تدریس فعال در آموزش مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 29-58]

س

  • سلیمیان، سعیده آموزش پایدار جغرافیا بر پایه بازدیدهای علمی در دانشگاه فرهنگیان نمونه موردی: پردیس‌های استان البرز [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-28]
  • سید پورآذر، سید علی کاربرد اصول برنامه درسی صریح و خلاق در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]
  • سیستانی بدوئی، مسعود نقش سنجش‌ازدور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در آموزش جغرافیا و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانش آموزان در مدارس [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 107-122]

ش

  • شاهرخی نیا، مریم تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ سوم ابتدایی بر اساس توجه به مهارت هوش هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 47-62]
  • شمس‌الدین، فائزه بررسی روش‌های تدریس فعال در آموزش مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 29-58]
  • شیروانی شیری، علی شناسایی مهارت ‏ها و شایستگی‏ های معلم در آموزش و تربیت اجتماعی و سیاسی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]

ص

  • صابور، محدثه بررسی تطبیقی آموزش جغرافیا در نظام آموزشی ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-46]
  • صادقی، علی آموزش پایدار جغرافیا بر پایه بازدیدهای علمی در دانشگاه فرهنگیان نمونه موردی: پردیس‌های استان البرز [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-28]
  • صمدی، فاطمه سنجش میزان سواد برنامه درسی معلمان و رابطه آن با موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 9-28]

ع

  • عادل خواه، فاطمه بررسی روش‌های تدریس فعال در آموزش مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 29-58]
  • عباسی دره بیدی، احمد چالش های آموزش مطالعات اجتماعی در دوران کرونا از نگاه دانش آموزان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
  • عرب، سیدمرتضی سبک آموزش زندگی جمعیت دانش‌آموزان معلول بر اساس نیازها و اولویت زندگی آن‌ها طی سال‌های: 1398-1375 [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 119-146]

ف

  • فرخی، عارفه تحلیل محتوای کتاب‌های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس توجه به مؤلفه‌های محیط‌زیست [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
  • فیضی، اسرین بررسی رابطه فعالیت های انجمن‌های مردم‌نهاد در گرایش دانش آموزان به طبیعت و احترام به محیط‌زیست (مطالعه موردی: شهرهای بانه و مریوان) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 95-118]

ق

  • قدسیان، نرگس بررسی میزان توجه به نقش زنان در مقایسه با مردان در خانواده و جامعه در کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 85-108]

ک

  • کارگر شورکی، زهرا تحلیل محتوای کتاب درسی آموزش مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی بر اساس اخلاق زیست‌محیطی اسلامی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 109-130]
  • کریم زاده، فرامرز بررسی میزان توجّه کتب مطالعات اجتماعی به تربیت شهروندان مطلوب در ایران [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 83-106]
  • کمالپورخوب، کبرا تحلیل اجتماعی سازه های تربیت شهروندی در بین دانش آموزان از دیدگاه معلمان متوسطه شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 147-171]
  • کمالپورخوب، ناصر تحلیل اجتماعی سازه های تربیت شهروندی در بین دانش آموزان از دیدگاه معلمان متوسطه شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 147-171]

م

  • محمدآخوندی، محمدشهاب اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]
  • محمودآبادی، مهدی نقش سنجش‌ازدور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در آموزش جغرافیا و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانش آموزان در مدارس [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 107-122]
  • مرادی، مهدی نقش سنجش‌ازدور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در آموزش جغرافیا و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانش آموزان در مدارس [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 107-122]
  • مصباح فر، زهره اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]
  • مصباح فر، علیرضا اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]
  • مهدوی، مجتبی روش‌های سنجش در آموزش جغرافیا: یک مرور نظام‌مند [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 89-106]
  • مهدی زاده، ایرج سخن رئیس همایش «همایش آموزش جغرافیا، الزامات نظری و اهداف» [دوره 3، شماره 4، 1400]
  • میرجلیلی، سید محمدعلی تحلیل محتوای کتاب درسی آموزش مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی بر اساس اخلاق زیست‌محیطی اسلامی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 109-130]

ن

  • نادری، فروغ نقش سنجش‌ازدور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در آموزش جغرافیا و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانش آموزان در مدارس [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 107-122]
  • نادری، محمد نقش سنجش‌ازدور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در آموزش جغرافیا و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانش آموزان در مدارس [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 107-122]
  • نظری، خسرو تحلیل اجتماعی سازه های تربیت شهروندی در بین دانش آموزان از دیدگاه معلمان متوسطه شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 147-171]
  • نظری، ولی اله آموزش پایدار جغرافیا بر پایه بازدیدهای علمی در دانشگاه فرهنگیان نمونه موردی: پردیس‌های استان البرز [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-28]
  • نیازی، محسن نقد و بررسی کتاب مطالعات اجتماعی، سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 107-122]
  • نیکدل، مرضیه تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی ایران از منظر توجه به ویژگی‌های شهروند جهانی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 59-82]

ه

  • هدایت، عثمان بررسی رابطه فعالیت های انجمن‌های مردم‌نهاد در گرایش دانش آموزان به طبیعت و احترام به محیط‌زیست (مطالعه موردی: شهرهای بانه و مریوان) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 95-118]
  • همتی، حمیده تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه بر اساس مفهوم دموکراسی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 63-84]

ی

  • یزدانی، پرتوسادات سبک آموزش زندگی جمعیت دانش‌آموزان معلول بر اساس نیازها و اولویت زندگی آن‌ها طی سال‌های: 1398-1375 [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 119-146]
  • یوسفی روشن، محمدرضا تدریس پروژه محور درس مبانی سنجش‌ازدور با موضوع ارزیابی مساحت سطح پوشش گیاهی و زمین‌های زارعی شهرستان بیرجند از طریق تصاویر ماهواره‌ای لندست 8 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 47-70]
  • یوسفی روشن، محمدرضا دشت مختاران یک کارگاه آموزشی زمین‌گردشگری (معرفی لندفرم های ژئومورفیک از طریق بازدیدهای میدانی) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 71-88]